Sunday 22 June 2014

Kena Tipu

Posted by lienarazak at 19:01

Bila org cakap membeli online ni ada yg menipu aku rasa mcm kurang percaya sebab aku sendiri berniaga online dan aku tak terasa pun nak menipu...hari ni baru aku sedar rambut sama hitam tapi hati tiada siapa yg tahu.bermula hari khamis blk dari sekolah buka fb tgk ada promosi yg berbunyi
"servis like page 30k hanya rm100 "
tanpa fikir panjang aku suruh pm
aku tanya wanita sahaja boleh ke
dia kata boleh....
Tanpa pk panjang aku minta detail acc untuk transfer duit fuhh....begitu ekspress..mlm aku terus transfer...ini buktinya



Ini bukti pembayaran


tunggu punya tunggu like pagr x juga meningkat...mesej x balas 
pastu tgk dah kena block
macam org menipu sekarang

aku pun mula menggoogle jumpa lah blog mamat ni dia senaraikan page yg menipu termasuklah servis like yang aku kena tipu..

0 comments:

Post a Comment

 

Butik Talita Online Copyright 2013